29. feb. 2012

skole projekt

så nærmer min eksamen sig eller det er den eneste jeg har på grundforløbet men nu må vi se hvad det bliver til.
Opgaven lyder på vi skal lave en hel stiling fra top til tå og få taget nogle fede billeder.
Min ide er så at jeg vil lave et avantgarde fashion photoshot. så det ville ligne noget der kunne være i et magasin.
Vi starter med håret, jeg havde forstilt mig det skulle være blådt med med en hård kant sådanne det viser at der er noget power.

bag fra


fra den ene side

forfra

kjolen bliver lavet af avispapir som i kan se og jeg er kun begyndt på bunden så lige nu er der ikke mere end det i kan se lige nu på dette billede.

jeg har syet tyllet sammen men alt papir der er på er klipset fast med en hæfte klæmmemaskine


smykkerne har jeg lige været ude og købe i dag og hun får disse sølv hjerte øreringe i for at det bliver stort og i øjenfaldene. fra H&M

hals-kæden som er simpel og enkel gør at festen kan komme til sin ret og så den ikke stjæler alt fokus.
fra H&M

armbåndet er også simpelt men med en masse detaljer og så kommer den til at se godt ud slt sammen sammen på min lækre model.
fra H&M

der kommer selvfølgelig billeder ud når opgaven er helt færdig men det er hvad jeg har indtil vidre :D
mange hilsner Niels :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar