16. feb. 2012

Finger Ringe!

Så fik jeg også købt nogle nye ringe men det er så helt tilbage fra slut desember. De er lidt meget brugt og de er alle sammen fra Asos.com og jeg tror det er første gang jeg kun har købt here ringe helt uden en dame ring.
 Den første ring i ser her er min sorte ring med nitter. Jeg synes den er mega fed da den er anderledes og går over flere fingre uden at den har flere huller til fingrene. 
 Denne ring skal forestille en tin soldat. Den er super sød og anderledes og så ligner den ikke noget mange andre har.jeg er også ret vild med selve den ødelagte guld eller hvad man nu skal kalde det som den er belagt med. jeg synes hvertfald det giver en god efekt af at den ser gammel ud.
og ja nu den sidste ring jeg skal vise jer som er min økse ring.jeg har det lidt med den som jeg har det med tin soldaten. den har noget charme over sig og noget der siger jeg er særlig, der er ingen som mig. og det kan jeg godt lide. Det er en fed fornemmelse at gå rundt med noget man ikke lige møder i byen hvor 3 andre har samme ring på.

håber i kan lide det, der kommer nok et indlæg om nogle flere ringe på et senere tidspunkt.
vil gerne høre ris og ros så smid en kommentar.
hvad synes i er vigtigt når man kigger efter ringe ?

Mange hilsner Niels Laigaard Mikkelsen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar