14. feb. 2012

Københavnertur!!!

Så folkens ved godt der er hgået lang tid siden jeg har skrevet noget sidst men har haft travlt så nu kommer det.
Jeg har været i KBH fra. fredag d. 3. feb. til lørdag d. 11. feb.
fredag aften var vi i byen jeg mødtes med min ven JOHN og hans Kæreste Lars. vi var på Never Mind hele fredag nat.
fra venstre mod højre (Lars, Mig, John)

Lørdag var det min fødselsdag og der startede vi med at være på noget der hedder Club Christofer (CC)
derefter var vi på Never Mind igen igen hvor vi fyrede den af som sædvanligt til kl. 8.

MIG og Lars

JOHN 

Så blev jeg 21 år gammel og min fødselsdag var over. det blev søndag som bare gik på pleje af tømmermænd.

mandag var jeg i genbrug sammen med ham jeg overnattede ved nemlig Rasmus som arbejder frivilligt i genbrug. Der kom jeg til at bruge lidt penge inde på blandt andet nogle mega fede skulderpuder med frønser på. Så købte jeg også 2 blæsere.
jeg fik hygged hele ugen indtil jeg smuttede over til min dejlige veninde Line som betyder alt for mig. vi smuttede så i byen onsdag nat og torsdag nat og fredag skulle jeg så tidligt i seng da jeg skulle hjem lørdag så mens de 2 dejlige piger gjorde sig klar hyggede jeg med dem. og jeg gjorde mig også lidt klar med dem og vi hyggede os med billeder.
Dejlige Line og Mig.

Mig og Line der hygger os :D

Min kære kære Line

Mig.

læg lige mærke til hvor sy-metriske vi står. Der er helt vildt.

når men så tog jeg hjem lørdag og togende somsædvanlig var bare noget lort og de var forsinket flere gange. men guskelov for at verdenen er så lille for mødte lige en dejlig veninde som gjorde at turen føltes meget kortere. hun skal have tusinde tak for en dejlig tur i toget.
Mange hilsner Niels Laigaard Mikkelsen

1 kommentar:

  1. Det var fantastisk hyggeligt, mr. gay! Glæder mig til du kommer næste gang igeeen :-) du, jeg og Rakul tager ud igen!

    SvarSlet