1. maj 2012

Her er lidt af det jeg har haft gang i på det sidste men det er dog ikke helt færdigt.
Dette er et My little Pony landskab som er bygget ud efter klistermærker jeg fik i en malebog. Alt det i ser her er på en væg i en 7 måneder gammel pige der hedder Mai.
jeg fik lov af hendes forældre som er mine gode venner at sætte klistermærker op på hendes væg og så foreslog de jeg kunne tegne et landskab så det ikke bare blev klistermærker.

 Her ser i det lille slik landskab som blev inspireret af slikkepinden forand ponyens hoved.  
 Blomster bedet blev lige som oven over inspireret af af hvordan ponyen er dekoreret. 
 Æble træet er inspireret af æblerne i kurven.
 Denne lille platform blev inspireret af holdningen af ponyen som er sådanne lidt diva ag-tig. 

 Denne pony blev sat ind da den skulle være et sted og dette var det eneste sted der ikke var en.

Her ser i en lidt finere pony med TØJ på. Jeg blev inspireret af tøjet til at lave det sådanne lidt magisk spåkone ag-tig. 

Her ses hele træet med spåkonen for oven.
 Her ses prinsesse ponyen. som i kan gætte jer til lavede jeg tronen da det gav mening en prinsesse skal have en trone.
 Her ses et sødt lille pony kærestepar som løber over regnbuen. Var bare ind the mode for Love.
 Her ses bunden af luftballonen som er kinesisk inspireret. Det kom bare til mig.
 som i kan se så er ballonen ikke færdig malet.

for at bygge lampen ind i det hele lavede jeg den til det mest åbenlyse nemlig solen.

Håber i kan lide det og at i skriver hvad i synes.
Mange hilsner Niels.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar